- Sopocka Szkoła Wyższa
24403
post-template-default,single,single-post,postid-24403,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

thyssenkrupp Group Services Gdańsk jest jednym z globalnych centrów usług wspólnych (Global Shared Services) realizującym usługi o charakterze administracyjnym lub pomocniczym dla spółek wchodzących w skład całej grupy thyssenkrupp – światowego lidera  branży przemysłowej.
W Gdańsku istniejemy od 2014 roku. Obecnie mamy blisko 400 pracowników i dalej się rozwijamy. Będziemy jednym z największych centrów usług wspólnych w Trójmieście zatrudniającym około 1000 osób. Naszym spółkom thyssenkrupp zlokalizowanym na całym świecie dostarczymy wysokiej jakości ustandaryzowane usługi z zakresu: finansów i księgowości, HR, Real Estate oraz IT.

Obecnie do pracy w Departamencie HR poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalisty ds. HR. 

Zadania i obowiązki:

  • Uczestnictwo w opracowywaniu planów szkoleniowych, sprawdzenie zgodności z budżetem szkoleniowym, bieżąca realizacja programów szkoleniowych
  • Proponowanie nowych rozwiązań mających na celu rozwój zawodowy pracowników.
  • Nadzór nad rozwojem programu ścieżki kariery zawodowej pracowników
  • Koordynacja procesu oceny rocznej, zapewnienie spójności procesu z planami szkoleniowymi
  • Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy
  • Wsparcie w obszarze Employer Brandingu (m.in.  wspomaganie realizacji projektów rekrutacyjnych, obsługa social media, targi pracy)
  • Organizacja różnego rodzaju imprez wewnętrznych i zewnętrznych
  • Ścisła współpraca z uczelniami wyższymi i szkołami średnimi  – organizacja programów stażowych
  • Administracja i zarządzanie benefitami pracowniczymi

Profil kandydata: 

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
  • Min. 2 lata doświadczenia w obszarze HR /rekrutacji/ Employer Brandingu
  • Mile widziana znajomość branży BPO/SSC
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Doskonała organizacja pracy własnej

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki pracy oraz benefity: karty sportowe, wsparcie finansowe inicjatyw kulturalnych i sportowych, prywatna opieka medyczna Lux Med, premia roczna, pakiet relokacyjny.
  • Programy rozwoju talentów między innymi: lekcje jęz. niemieckiego, Program Rozwojowy „High Potential”, Leadership Program , Leadership Academy.
  • Międzynarodowe środowisko oraz przyjazną atmosferę pracy: imprezy firmowe (Summer Party, Christmas  Party), wyjścia  integracyjne zespołów, „Dzień z owocami”, elastyczny czas pracy.

APLIKUJ TU