Asystent/Asystentka biura - Olivia Business Centre - Sopocka Szkoła Wyższa
24247
post-template-default,single,single-post,postid-24247,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Asystent/Asystentka biura – Olivia Business Centre

Asystent/Asystentka biura – Olivia Business Centre

Olivia Business Centre to prestiżowe i tętniące życiem centrum biznesowe zlokalizowane w samym sercu trójmiejskiej metropolii. Dostarczając obecnie 117 tys. mkw. z planowanych 170 tys. mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej do wynajęcia, tworzymy największe centrum biznesowo-biurowe w Polsce północnej. W prestiżowych biurowcach swoje miejsce znalazło już ponad 120 firm. Rezydentami Centrum zostały zarówno globalne korporacje, jak i polskie firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz startupy.

Rozwijamy nasz Zespół Olivia Business Centre. W chwili obecnej do Olivia Connect poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystenta/Asystentki biura

Główne obowiązki:

  • nadzór nad zapewnieniem sprawnego funkcjonowania biura,
  • opieka i bieżąca kontrola stanu technicznego biura, koordynacja ewentualnych napraw/ remontów,
  • współpraca z firmami wewnętrznymi i  zewnętrznymi w zakresie administracyjno-organizacyjnym (m.in. serwis sprzątający, kurierzy, zaopatrzenie),
  • zarządzanie korespondencję przychodzącą i wychodzącą,
  • obsługa administracyjna biura w tym kontakt z administratorem budynku,
  • zarządzanie wynajmem sal konferencyjnych na przestrzeni biura,
  • rozliczanie najmów biur i salek konferencyjnych oraz umów współpracy,
  • współpraca z innymi działami firmy,
  • obsługa spotkań konferencyjnych,
  • koordynacja przeprowadzek najemców,
  • przygotowywanie prezentacji i raportów,
  • inne zlecone przez przełożonego.

 

Od Kandydata oczekujemy:

  • wysoko rozwiniętych umiejętności koordynowania, planowania i organizacji,
  • samodzielności oraz doskonałej organizacji pracy,
  • bardzo dobrych umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz nastawienia na budowanie dobrych relacji,
  • wykształcenia minimum średnie ( wyższe w toku)
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • otwartości na nowe technologie w zakresie komunikacji, zarządzania informacją, zarządzania biurem,
  • samodzielności w działaniu.

Oferujemy:

  • ciekawą, różnorodną pracę w ekskluzywnym miejscu centrum biznesowym,
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
  • bardzo dobrą atmosferę współpracy,
  • pracę stacjonarną w biurze.

Zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania CV za pomocą przycisku „APLIKUJ„.

Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami