Global Business Services Programme - Sopocka Szkoła Wyższa
22853
page-template-default,page,page-id-22853,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Global Business Services Programme

Co to jest Global Business Services Programme?

 

Kwalifikacji w obszarze GBS to pierwsza na świecie dostępna ogólnoświatowa kwalifikacja zawodowa w obszarze globalnych usług biznesowych i outsourcingu.

  • Jej konstrukcja pozwala poznać najnowocześniejsze narzędzia, techniki i umiejętności, które są sprawdzonymi sposobami znaczącego obniżania kosztów i jednocześnie zwiększania jakości i różnorodności świadczonych dla klientów usług.
  • W ramach tej kwalifikacji studenci pracują na danych empirycznych, praktycznych mechanizmach i wiedzy z obszaru finansów, zamówień, informatyki, kadr i innych kluczowych obszarów usług biznesowych. Kwalifikacja daje podstawy, które mogą być uniwersalnie wykorzystywane na wszystkich rynkach, przez co wypracowany zostaje międzynarodowy standard oceny.
  • Studenci otrzymają  materiały (podręczniki i e-learning), z którymi zapoznają się w swoim tempie. Realizacja programu powinna zająć około 100 godzin w okresie 2-3 miesięcy.
  • Egzaminy komputerowe można  zdawać w ponad 5 tys. ośrodków egzaminacyjnych Pearson VUE działających na całym świecie, w tym w 39 w Polsce.

 

Zaliczenie egzaminu kończy się otrzymaniem oficjalnego certyfikatu, który jest honorowany na całym świecie.

 

Cele dydaktyczne

 

Studenci poznają następujące zagadnienia:

  • Ewolucja usług wspólnych
  • Systemy nadzoru i kontroli w sektorze usług wspólnych
  • Metody zarządzania wynikami
  • Narzędzia i techniki biznesowe używane w branży usług wspólnych
  • Szczegółowe rozwiązania dotyczące czynności i procesów w poszczególnych funkcjach usług wspólnych, z naciskiem na finanse, ale również w obszarze kadr, informatyki i zaopatrzenia

 

CIMA i Grupa Hackett wprowadziły na rynek pierwszy na świecie kompleksowy programu kwalifikacji w obszarze zarządzania wiedzą i rozwojem zawodowym pracowników sektora zaawansowanych usług biznesowych