Nowe oferty pracy od Job Office! - Sopocka Szkoła Wyższa
24366
post-template-default,single,single-post,postid-24366,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Nowe oferty pracy od Job Office!

Nowe oferty pracy od Job Office!

Playsoft to firma zajmująca się rozwojem gier mobilnych, dedykowana najnowszym technologiom z siedzibą w Gdańsku. Jest to niezwykły zespół 40 entuzjastów gier z 7 różnych krajów. Naszą misją jest zaopatrywać świat i graczy w najlepsze gry na rynku. Mamy niezaspokojoną potrzebę ciągłego ulepszania naszych gier, procesów oraz samych siebie każdego dnia. Dlatego też nieustannie szukamy nowych talentów, gotowych dołączyć do nas, inspirować w trakcie nowych projektów i dzielić się naszą wizją. Jeśli chcesz wziąć udział w czymś wyjątkowym, dołącz do nas, poszukujemy osób na staż na stanowisko:

RECRUITMENT INTERN

Obowiązki:

  • Aktywne pozyskiwanie i identyfikacja nowych kandydatów,
  • przeprowadzanie pierwszej preselekcji składanych aplikacji,
  • przeprowadzanie wstępnych wywiadów telefonicznych,
  • zarządzanie kandydatami w procesach rekrutacyjnych,
  • aktywne wsparcie menedżerów w całym szeregu działał związanych z pozyskiwaniem talentów (np. organizowanie imprez, employer branding, onboarding).

Wymagania:

  • Gotowość i chęć do profesjonalnego rozwoju w obszarze rekrutacji,
  • wysokie umiejętności interpersonalne oraz komunikacji,
  • mile widziane wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów,
  • doskonała samoorganizacja oraz proaktywne podejście,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • dostępność na pełen etat.

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie,
  • pracę na pełen etat,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozpoczęcia kariery w międzynarodowej firmie,
  • pracę w ciekawym środowisku, wśród kreatywnych ludzi z zamiłowaniem do gier,
  • możliwość współpracy ze specjalistami z całego świata,
  • praca w nowoczesnej przestrzeni biurowej (pokój relaksacyjny, automat z arkadami, rzutki, tenis stołowy, Xbox, PS4)

Zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania CV za pomocą przycisku “APLIKUJ“.

Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami


Jesteśmy częścią koncernu Lufthansa – największej grupy lotniczej na świecie. W naszej gdańskiej siedzibie tworzymy rozwiązania i oprogramowanie na potrzeby największych linii lotniczych świata, firm logistycznych oraz instytucji finansowych. Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Konsultant ds. Rozwiązań Bankowych

Czego oczekujemy:

  • Wyższego wykształcenia ekonomicznego, preferowany profil: Finanse i Bankowość lub Rachunkowość. Umożliwiamy także zatrudnienie w trakcie studiów.
  • Praktycznej znajomości zasad rachunkowości i sprawozdawczości w sektorze bankowym, ze szczególnym naciskiem na sprawozdawczość obligatoryjną dla NBP/BFG.
  • Umiejętności analitycznych oraz związanych z rozwiązywaniem nietypowych zagadnień.
  • Znajomości podstaw programowania.

Co będzie mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z klientem. Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Wiedza z obszaru baz danych oraz umiejętność programowania w języku SQL.
  • Doświadczenie zawodowe z pracy w banku lub w charakterze konsultanta zajmującego się bankowością.

Co zapewniamy:

  • Międzynarodowe środowisko pracy oraz atmosferę sprzyjającą rozwojowi, indywidualną ścieżkę kariery i liczne szkolenia (w tym językowe)!
  • Liczne korzyści wynikające z przynależności do Grupy Lufthansa.
  • Możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 07:00 a 11:00.
  • Wsparcie sportowych pasji w ramach grupy LSYP Active!, w tym dofinansowanie do karty Multisport.
  • Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej dla pracownika oraz członków jego rodziny.

Zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania CV za pomocą przycisku “APLIKUJ“.

Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami


ELTEL Networks Poland S.A. należy do międzynarodowej korporacji ELTEL Networks z siedzibą w Espoo, Finlandia. Posiadamy ponad 15 letnie doświadczenie w zakresie projektowania, budowy i modernizacji linii i stacji elektroenergetycznych. Prowadzimy działalność na terenie Polski, Niemiec i Skandynawii.

W związku z rozwojem naszego centrum finansowo-księgowego w Gdańsku poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Płac

Jeżeli możesz pochwalić się:

  • wykształceniem średnim/wyższym kierunkowym (finanse, rachunkowość),
  • minimum rocznym doświadczeniem na stanowisku specjalisty ds. płac,
  • dobrą znajomością języka angielskiego,
  • znajomością programów: IFS, Impuls – co będzie plusem,
  • dobrą organizacją pracy i umiejętnością analitycznego myślenia,
  • umiejętnościami pracy zespołowej i kreatywnym podejściem do rozwiązywania problemów,

to aplikuj do nas i przejmij obowiązki nad:

  • kompleksową obsługą pracowników pod kątem dokumentacji płacowej,
  • obsługą procesów płacowych,
  • przygotowywaniem i kontrolą poprawności naliczeń listy płac,
  • weryfikacją, ewidencją dokumentów płacowych i zapewnieniem zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego,
  • przygotowaniem raportów płacowych i deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON,
  • ścisłą i efektywną współpracą z zespołem kadr,
  • zarządzaniem kartami czasu pracy pracowników,
  • rozliczaniem delegacji i innych wydatków pracowniczych.

To, co chcielibyśmy Ci zaoferować to:

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz bonus,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki programowi szkoleniowemu,
  • atrakcyjne miejsce pracy (Tryton Business House), w pełni wyposażone biuro z regulowanymi biurkami,
  • pakiet socjalny – prywatne ubezpieczenie, pakiet medyczny, dofinansowanie do nauki języków obcych, karty lunchowe,
  • możliwość rozwoju poprzez uczestniczenie w procesie przenoszenia procesów do oddziału w Gdańsku.

Zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania CV za pomocą przycisku “APLIKUJ“.

Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami