Rozmowa kwalifikacyjna na kierunki architektura i architektura wnętrz tuż tuż! - Sopocka Szkoła Wyższa
28759
post-template-default,single,single-post,postid-28759,single-format-standard,bridge-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

Rozmowa kwalifikacyjna na kierunki architektura i architektura wnętrz tuż tuż!

Rozmowa kwalifikacyjna na kierunki architektura i architektura wnętrz tuż tuż!

Szanowni Przyszli Studenci SSW!

Uprzejmie przypominamy o terminie rozmowy kwalifikacyjnej na studia
na kierunkach Architektura I stopnia (stacjonarne i stacjonarne-weekendowe)
i Architektura Wnętrz I i II stopnia (stacjonarne i niestacjonarne) na rok akademicki 2019/2020!

Rozmowa z Komisją Rekrutacyjną odbędzie się 30 maja w wyznaczonych indywidualnie godzinach dla Kandydatów, którzy zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.

Przed przystąpieniem do rozmowy kwalifikacyjnej proszę pamiętać (jest to niezbędne do podejścia do rozmowy) o przyniesieniu:
listu motywacyjnego do Dziekana Wydziału Architektury, w którym Kandydat przedstawia wybór uczelni oraz kierunku, swoje zainteresowania, a także ambicje zawodowe,
– nagranym na płytę CD portfolio (z opisem imię, nazwisko, portfolio, kierunek studiów),
– potwierdzeniu dokonania opłaty rekrutacyjnej 150 zł (może być potwierdzenie przelewu lub opłata na miejscu, wyłącznie gotówką).
portfolio, które Państwo budują. Portfolio powinno składać się z 4 prac: 2 kompozycje kolorowe, 2 kompozycje czarno-białe w formacie powyżej a4 w technice dowolnej. Proszę pamiętać, że można przynieść fakultatywne prace, zawsze będzie to dla Państwa na plus.
To wszystko można przynieść najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej do biura rekrutacji (p. 004, na lewo od wejścia uczelni) na pół godziny przed swoją wyznaczoną godziną rozmowy – prosimy o punktualność.

Kandydacie! Masz jeszcze jakieś pytania? -> rekrutacja@ssw.sopot.pl, pytaj śmiało!

Życzymy owocnego budowania portfolio i do zobaczenia w biurze rekrutacji!