Studia podyplomowe - Akademia Liderki - Sopocka Szkoła Wyższa
16324
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16324,bridge-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.0.3,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Studia podyplomowe – Akademia Liderki

Cele studiów

Biznes potrzebuje silnych, odważnych, świadomych siebie i swoich praw kobiet. Gotowych do zarządzania organizacjami i zajmowania strategicznych stanowisk w strukturach firmy. Studia podyplomowe Akademia Liderki są tworzone przez kobiety – dla kobiet.
Celem zajęć, prowadzonych przez kadrę doświadczonych kobiet biznesu, jest przygotowanie kobiet do wyzwań, jakimi są zarządzanie firmą i bycie mądrym liderem. Unikalny programu studiów został stworzony z myślą o kobietach, które chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie szeroko rozumianego przywództwa.

 

Rekrutacja rusza już 01 kwietnia 2020 r.

Adresaci studiów

Studia podyplomowe Akademia Liderki powstały z myślą o kobietach, które zajmują lub mają ambicje zajmować stanowiska managerskie w firmie i odgrywać wiodące role w swojej branży.

Wykładowcy/Opiekun merytoryczny

                                                                                 Izabela Bednarska – opiekun studiów
Manager z doświadczeniem w branży usługowej, finansowej, edukacyjnej i prawnej. W ciągu 20 lat, przeszła ścieżkę kariery w dużych korporacjach od poziomu specjalisty, do funkcji dyrektora. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje sprzedaż, budowanie i zarządzanie strukturami sprzedaży, szkolenia z zakresu budowania relacji, wizerunku, doskonalenia technik sprzedaży oraz procesu sprzedaży, realizację i kreowanie celów biznesowych, wdrażanie nowych produktów i usług na rynek, projektowanie i zarządzanie procesami biznesowymi. W latach 2011-2017 Dyrektor Programu MBA w WSB w Gdańsku, obecnie wykładowca i manager ds. studiów podyplomowych i szkoleń w Sopockiej Szkole Wyższej.

 

 

Agnieszka Baranowska
Założycielka, pomysłodawczyni i właścicielka Akademii Rozwoju Mentalnego. Autorka programu ARM, który tworzyła we współpracy z psychologami dziecięcymi i psychologami sportu. Trener mentalny, trener biznesu, nauczyciel j. angielskiego, pedagog, przedsiębiorca z ponad 25 – letnim stażem. Jako trener mentalny, pracuje z klientami indywidualnymi i zespołami nad budowaniem pewności siebie, uczy jak przekuć porażkę w sukces i jak potem sobie z tym sukcesem radzić. Pokazuje jak wyznaczać osiągalne cele i zdobywać wysoki poziom swoich osiągnięć. Jako trener biznesu szkoli zespoły w firmach i organizacjach z zakresu: komunikacji i feedbacku, delegowania zadań i podejmowania decyzji, prowadzenia spotkań i zwiększania wydajności pracownika. Jako nauczyciel j. angielskiego, pracując na wszystkich poziomach edukacyjnych wykształciła i wychowała setki uczniów i uczennic, zdobywając wysokie oceny swojej pracy.

 

 

 

Magda Bellwon 
Mediatorka, wykładowczyni akademicka, certyfikowana trenerka Action Learningu, facylitatorka. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego Wydziału Prawa i Administracji, kierunek prawo, absolwentka Podyplomowego Studium z Mediacji, Negocjacji i innych Alternatywnych Metod Rozwiązywania Sporów na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Od roku 2007 aktywna mediatorka. W ramach działalności mediacyjnej prowadzi m.in. mediacje gospodarcze, pracownicze oraz cywilne. Właścicielka firmy „Conseo”, zajmującej się mediacjami, negocjacjami, facylitacją spotkań oraz szkoleniami z zakresu umiejętności mediacyjnych, komunikacyjnych i negocjacyjnych. Inicjatorka i współorganizatorka idei „Salonu Mediatora” – miejsca cyklicznych spotkań dla praktyków mediacji i przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości. Pomysłodawczyni „Szkoły mediacji i doskonalenia umiejętności mediacyjnych” współtworzonej wspólnie z SWPS w Sopocie, w ramach której prowadzone są szkolenia z mediacji oraz szkolenia doskonalące dla mediatorów. Wykładowczyni akademicka.

 

 

 

Alicja Jurewicz
Radca prawny, mediator, szkoleniowiec. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w kancelariach prawnych oraz na Uniwersytecie Morskim w Gdyni, gdzie współtworzyła dział prawny. Obecnie prowadzi kancelarię prawną w Gdyni. Po zakończonej aplikacji radcowskiej przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Gdańsku zdała egzamin zawodowy i została wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Gdańsku. Absolwentka studiów prawniczych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz studiów podyplomowych w zakresie Prawa Własności Intelektualnej i Prawa Nowych Technologii prowadzonych przez Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Specjalizuje się w bieżącej obsłudze osób fizycznych i przedsiębiorców. Zajmuje się w szczególności sprawami z zakresu prawa cywilnego, handlowego, prawa pracy, a także ochrony danych osobowych.

 

 

 

Agnieszka Flisikowska
Od prawie 20 lat pracuje jako wykładowca, trener i coach biznesu oraz HR-owiec. Szczególnie bliskie są jej mechanizmy, które kierują ludźmi w ich wyborach oraz blokady, który ich blokują w działaniach. Główny element pracy Agnieszki z ludźmi, to uważność na drugiego Człowieka oraz „głębokie słuchanie”, jako najważniejszy element szacunku do Człowieka i Jego spraw.

 

 

 

 

 

 

 

 

Agnieszka Iskra-Kita
Radca prawny, mediator, przedsiębiorca. Prowadzi kancelarię prawną świadczącą usługi przede wszystkim dla przedsiębiorców. Świadczy pomoc prawną przedsiębiorcom między innymi z branży finansowej, nieruchomości, budowlanej, medycznej, ubezpieczeniowej, usługowej. Za cel stawia sobie bycie partnerem dla swoich klientów w ich biznesie i poszukiwanie nieoczywistych rozwiązań. Jest współzałożycielem firmy działającej na trójmiejskim rynku finansowym, w której zarządza działem prawnym.

 

 

 

 

 

 

Małgorzata Tobiszewska
Dyrektor Instytutu Rozwoju Kadr, posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w obszarze HR na stanowiskach HR Business Partner, Dyrektor HR. Realizowała projekty z obszaru rekrutacji, rozwoju i badania kompetencji, zarządzania, restrukturyzacji zatrudnienia i outplacementu. Przewodnicząca Forum Zarządzania i HR oraz Pełnomocnik Zarządu Pracodawców Pomorza ds. rynku pracy, Ekspert Centrum Badań i Analiz Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej, Ekspert Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza, Członkini Rady Ekspertów Wydziału Ekonomicznego UG, Członkini Powiatowej Rady Rynku Pracy z ramienia PZP Lewiatan. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów MBA. Autorka badań, analiz i publikacji z zakresu zarządzania, HR i rynku pracy. Mentor w projektach: DIONE, OWES, SPECE3, Mentoring kobiet w biznesie, Metapomoc. Wykładowca i trener.

 

 

 

 

Małgorzata Gwozdz
Dyrektor ds. personalnych w Olivia Business Centre ma doświadczenie na rynku nowoczesnych usług HR oraz w zarządzaniu zasobami ludzkimi zdobywane od lat 90-tych, czyli początków gospodarki rynkowej. Realizowała wiele projektów z zakresu executive search w jednej z globalnych firm doradczych E&Y gdzie odbyła też szereg szkoleń z zakresu zarządzania projektami z obszaru HR. Wdrażała nowatorskie rozwiązania z zakresu employer brandingu i dedykowanych systemów HR w jednej z największych firm z branży finansowej m.in. przedszkole firmowe, badania zaangażowania pracowników, niestandardowa polityka szkoleniowa i rozwoju pracowników. W czasie jej kadencji firma zdobyła tytuł najlepszego Pracodawcy i była wskazywana w rankingach rzetelnego pracodawcy. Ma duże doświadczenie w zarządzaniu i motywowaniu zespołów do korzystania z kreatywności i odważnego wprowadzania wyjątkowych rozwiązań i projektów. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (Harvard Business Review).

 

 

Karolina Różycka
Od ponad 11-tu lat zajmuje się marketingiem zorientowanym na człowieka. Pomaga firmom diagnozować i wykorzystywać zasoby jakie mają w budowaniu skutecznej komunikacji marketingowej. Dzięki szerokiemu doświadczeniu z różnych branż, od FMCG przez B2B, luxury aż po retail swoje kompetencje wykorzystuje również w doradztwie oraz szkoleniach. Jest certyfikowanym trenerem biznesu CIPT. Od ponad 2 lat współpracuje z kobiecą marką odzieżową Moodo czuwając nad jej całościowym wizerunkiem i działaniami we wszystkich obszarach.

 

 

 

 

 

Renata Czajkowska
Z wykształcenia skandynawista, dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu. Rozwijała umiejętności w Akademii Coachingu według metodologii ICF przy Agencji Rozwoju Pomorza i uzyskała certyfikację jako coach WIAL Action Learning. Zarządza firmą doradztwa personalnego HR Concept z ponad 20-letnim doświadczeniem w procesach rekrutacyjnych, w tym w budowaniu start-upów dla Metsa Group SSC i Swarovski GBS, rekrutacji masowej, ale również w head-huntingu. Projektowała i usprawniała procesy rekrutacji, budowała też niezbędne narzędzia dla zespołów HR i menedżerów rekrutujących. Wprowadzała skutecznie zwinne praktyki do HR. Przeprowadziła wiele szkoleń w tym z zakresu: komunikacji, zarządzania efektywnością pracy, zarządzania celami, rozmów oceniających, zarządzania karierą, budowania zespołu, rekrutacji i selekcji, inteligencji emocjonalnej, coachingu i mentoringu, Action Learning.

 

 

 

Marta Abramska
14 lat doświadczenia pracy w londyńskim City i na rynku europejskim, gdzie doradzała instytucjom z sektora finansowego w obszarze zarządzania ryzykiem. Przez wiele lat pełniła funkcje zarządcze i stała na czele zespołów w wiodących firmach konsultingowych. Przeprowadziła projekty doradcze dla dziesiątek organizacji w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, USA, Niemczech, Włoszech, Francji i Hiszpanii. To doświadczenie pozwoliło jej zebrać portfel doświadczeń i wiedzy o “best practice” z międzynarodowych organizacji. Od dwóch lat dzieli swój czas pomiędzy Polskę a Europę Zachodnią. Wspiera liderów w przechodzeniu przez proces zmiany, pomagając im zwiększyć efektywność po objęciu nowej roli w organizacji, wpłynąć na zmianę kultury zespołu lub organizacji, wykształcić w sobie i w zespole kompetencje niezbędne do tego, by sprostać wyzwaniom przyszłości. Pracuje w formule coachingu i shadow management. Jest akredytowanym coachem ICF oraz wykładowcą i trenerem w Animas Centre for Coaching, wiodącej szkole coachingu w Londynie i Berlinie. Od 2019 współtworzy podcast Modern Way to Lead dedykowany kadrze menedżerskiej, dostępny na platformach: Apple Podcast, Google Podcast oraz Spotify.

 

 

Małgorzata Knut
Praktyk biznesu i nowoczesnego przywództwa. Wspiera liderów w rozwoju umiejętności przywódczych i budowaniu zrównoważonej kultury organizacyjnej. Jej zawodowa droga wiodła przez międzynarodowe organizacje działające w sektorze finansowym, gdzie przez 15 lat pełniła funkcje zarządcze m.in.: jako członek zarządu oraz prezes spółki z obszarami specjalizacji w zarządzaniu sprzedażą, produktami oraz budowaniu nowoczesnych kanałów dystrybucji. Brała udział w procesach budowania spółek od podstaw, przeprowadzania fuzji, restrukturyzacji, zmiany strategii oraz kultury organizacyjnej. Jest m.in. współzałożycielką pierwszego w Polsce towarzystwa ubezpieczeń należącego do banku (mBank) i ekspertką rynku bancassurance. Od 5 lat realizuje indywidualne i grupowe projekty rozwojowe dla kadry menedżerskiej, koncentrując się na rozwijaniu ich potencjału przywódczego. Towarzyszy liderom w rozwiązywaniu bieżących problemów zarządczych wykorzystując metodę shadow management, która łączy w sobie warsztat praktyka biznesu, mentora, coacha i trenera. Posiada uprawnienia Coach Praktyk Biznesu oraz Team Coach Akademii Norman Benett oraz jest certyfikowanym trenerem FRIS® Style Myślenia. Ponadto jest członkiem International Mentoring&Coaching Council oraz Stowarzyszenia Interim Managers. Jest absolwentką Executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie realizowanego we współpracy z Handelshochschule Leipzig oraz WHU Otto Beisheim School of Management w Wiesbaden (Niemcy). Od 2019 współtworzy podcast Modern Way to Lead dedykowany kadrze menedżerskiej, dostępny na platformach: Apple Podcast, Google Podcast oraz Spotify.

 

 

Ewelina Strawa
Dyrektor zarządzający, Absolwentka studiów MBA, certyfikowany Trener Structogram® Polska, prelegentka. Zorientowana na realizację celów biznesowych, wykorzystując silne strony ludzi, z doświadczeniem zawodowym, usytuowanym wokół wysokich stanowisk managerskich. Odpowiedzialna za przeprowadzenie kluczowych zmian outsourcingowych. Ambasadorka kobiet, promująca rozwój osobisty, oraz niezależność kobiet. Pomysłodawczyni „ludzkiej strony biznesu”, jako aktywności życia prywatnego i zawodowego zgodnie z własnym potencjałem i naturalnością. Z łatwością buduje relacje z partnerami B2B. Nowość to projekt PowerManager, czyli manager czyli manager mocy, który wygrywa swoje życie, realizuje swoje cele i marzenia i dąży do szczęścia a w trudnych chwilach nie załamuje się, podejmuje odważne decyzje i działa. Jest pewna, że to desperackie pragnienie komfortu jest największą Iluzją naszych czasów, bo dyskomfort właśnie jest częścią ludzkiego doświadczenia.

 

 

Anna Fibak
Ekspertka public relations z blisko 20-letnim doświadczeniem. Właścicielka agencji Fibak PR i PR Partner Aruond Barand Consulting. Specjalizuje się w strategicznym kształtowaniu komunikacji firm i budowaniu ich relacji z mediami. W swoim portfolio ma projekty realizowane dla przedsiębiorstw z branż: deweloperskiej, energetycznej, finansowej, nowych technologii, TSL, morskiej, edukacyjnej. W ramach długofalowych projektów współtworzy strategie komunikacji, doradza w sytuacjach kryzysowych, odpowiada za bieżące kontakty firm z mediami i przygotowywanie materiałów prasowych, koordynuje i wspiera działania w social mediach. Ma bogate doświadczenia w kreowaniu i realizacji: konferencji i briefingów prasowych, seminariów i paneli dyskusyjnych, wydarzeń i uroczystości firmowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera też organizacje pozarządowe. Jest wiceprezeską zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kobiet Biznesu. Wcześniej dziennikarka „Dziennika Bałtyckiego”, realizowała też reportaże telewizyjne dla „Expressu Reporterów”. Jako redaktor naczelna „Pomorskiego Przeglądu Gospodarczego”, wydawanego przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową.

Program studiów

Przedstawiony plan ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

I. Przywództwo i władza (40h)
1. Kobieta lider
2. Kobieta silna mentalnie – sukces jest w nas
3. Psychologia zachowań
4. Wystąpienia publiczne – kobieta mówca
5. Style kierowania w biznesie
6. Kobieca strona negocjacji

II. Prawo i mediacje (48h)
1. Kobieta mediator – mediacje gospodarcze i rodzinne
2. Prawo dla kobiet (Prawo pracy i regulacje wewnętrzne)

III. Kobieta manager (48h)
1. Zarzadzanie strategiczne
2. Rewolucja technologiczna i przemiany społeczne a realizacja potencjału kobiet w biznesie
3. Przeciwdziałanie stereotypom w środowisku pracy
4. Marketing w pigułce – niezbędnik managerki
5. Neurokomunikacja Kobiet Liderek
6. Asertywna Liderka, to Kobieta pewna siebie

IV Liderka w zarządzaniu zasobami ludzkimi (40h)
1. Liderka jako coach i mentor
2. Przywództwo kobiet w procesie zmiany
3. Systemy motywacyjne
4. Budowanie zaangażowania pracowników, czyli Przywództwo włączające
5. Uwarunkowania i trendy rynku pracy – sytuacja kobiet na rynku pracy
6. Zarządzanie talentami i budowanie ścieżek karier

V. Seminarium dyplomowe (4 h)

Łącznie 180 godz.

 

Forma zaliczenia studiów – projekt dyplomowy (seminarium dyplomowe zakończone obroną).

Opłata semestralna – 1800 PLN / semestr


Opłata miesięczna (12 rat) – 315 PLN


Opłata rekrutacyjna – 85 PLN

Aplikuj już dzisiaj!

Biuro studiów podyplomowych:
podyplomowe@ssw.sopot.pl
tel. kom.  509-655-417
(58) 555 83 80