Studia podyplomowe - INTERIM MANAGEMENT – NOWY WYMIAR ZARZĄDZANIA - nowość - Sopocka Szkoła Wyższa
17279
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17279,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive
 

Studia podyplomowe – INTERIM MANAGEMENT – NOWY WYMIAR ZARZĄDZANIA – nowość

Cel studiów

Interim Manager, czyli  „Menedżer do zadań specjalnych” wyróżniki, które charakteryzują IM: „Interim management to czasowe, zdefiniowane co do celu i zakresu, działanie wewnątrz organizacji, realizowane przez osobę fizyczną (Interim Managera), nakierowane na osiągnięcie konkretnych, ustalonych rezultatów biznesowych i oparte na współpracy i partycypacji w ryzyku i zysku co do zamierzonego efektu.” W praktyce definicja ta zbliża formułę interim managementu do formy pośredniej pomiędzy kontraktem managerskim, a umową o dzieło, przy czym dziełem tym jest konkretny efekt biznesowy osiągnięty w krótkim, najczęściej kilkumiesięcznym okresie.

W związku z powyższym celem studiów jest przekazanie słuchaczom zaawansowanej wiedzy teoretycznej i wyposażenie ich w praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania przez kompetencje, zarządzania zmianą oraz zamykania całego procesu efektywności.

podyplomowe-logistyka-w-przedsiębiorstwie
Adresaci studiów

Studia kierowane są do menadżerów z min. 15 letnim doświadczeniem zawodowym i kompetencjami w zakresie zarządzania zespołem i projektami.

Wykładowcy/opiekun merytoryczny studiów

Jacek Barzowski – opiekun merytoryczny kierunku

Manager i ekonomista z 27 letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada ponad 18 letnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym, w tym 11 lat jako Interim Manager. Współtworzył sukces dużych koncernów krajowych i zagranicznych oraz spółek kapitałowych, w tym z sektora średnich i małych firm w kraju i za granicą. Zarządzał spółkami produkcyjno-handlowymi oraz badawczo-rozwojowymi. Zasiadał we władzach spółek, w tym spółek Skarbu Państwa. Posiada wiedzę z zakresu ekonomii, zarzadzania, negocjacji, sprzedaży, rachunkowości, finansów i controllingu. Absolwent studiów MBA WSB w Gdańsku, akredytowanych przez University of Northampton, oraz studiów magisterskich ze specjalizacją Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze na Wydziale Handlu Zagranicznego, Uniwersytetu Gdańskiego. Członek Stowarzyszenia Interim Managerów, Członek Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów MBA, Członek Rady Konsultacyjnej Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur – Państwowy Instytut Badawczy w 2017-2018 obecnie Polski Instytut Ekonomiczny.

 

Magdalena Kozłowska

HR Business Partner, Interim Manager dla Zarządów. Specjalizująca się w opracowywaniu i wdrażaniu kompleksowej polityki personalnej dla firm, w tym między innymi standardów wdrożenia nowych pracowników, systemów szkoleń, awansu, planów następstw i zastępstw, standardów pracy, systemów oceniania pracowników, polityki wynagrodzeń i systemów premiowych. Headhunter w projektach rekrutacyjnych: executive/direct search na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne. Trener umiejętności miękkich w zakresie komunikacji interpersonalnej. Szkolenia przeprowadzone między innymi dla pracowników administracji NATO, Sędziów Sądów Apelacyjnych. Od 8 lat wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Bankowej prowadząca zajęcia na kierunku Zarządzania Zasobami Ludzkimi w tematyce : Rekrutacja i selekcja – jak wybrać najlepszych pracowników. Absolwentka Studiów Doktoranckich na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, absolwentka studiów MBA akredytowanych przez University of Northampton oraz studiów magisterskich na Wydziale Handlu Zagranicznego, Uniwersytetu Gdańskiego.

 

 

Wojciech Iwulski

Interim Manager, Business Development Manager, Supply Chain Manager z doświadczeniem pracy w kilku organizacjach o globalnym zasięgu. Na co dzień skuteczny przedsiębiorca, Interim Manager realizujący projekty dla Zarządów firm z sektora MŚP oraz mentor dla Startupów.
Od stycznia 2018 rozwija Trójmiejski oddział Stowarzyszenia Interim Managerów pełniąc funkcję Członka Rady Dyrektorów. Od 4 lat wykładowca w Collegium Civitas – Supply Chain a CSR. Ustawicznie pogłębia swoją wiedzę, zarówno w aspekcie menedżerskim – Executive MBA (University of Illinois), jak i zawodowym – APICS, PRINCE2®

Program studiów

Przedstawiony plan ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

W RAMACH STUDIÓW REALIZOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE BLOKI TEMATYCZNE:

1. Czym jest projekt IM (nawiązanie do program IM) (12 godz.)
2. Faza rozwoju, Diagnoza problemu, określenie oczekiwań, oszacowanie opłacalności (10 godz.)
3. Modele biznesowe i formy organizacyjno-prawne (16 godz.)
4. Wymagane Kompetencje (16 godz.)
5. Kompetencje twarde – analiza finansowa, analityka zarządcza (16 godz.)
6. Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem, modele zarządzania (12 godz.)
7. Finanse i zarządzanie operacyjne (16 godz.)
8. Zarządzanie kadrami (16 godz.)
9. Trening menedżerski i budowanie zespołu (8 godz.)
10. Tworzenie strategii (6 godz.)
11. Analiza problemowa – studium przypadków (6 godz.)
12. Dokumenty w projekcie IM (6 godz.)
13. Rozwój organizacji (10 godz.)
14. Symulacje sytuacji trudnych i zarządzania zmianą (10 godz.)
15. Prezentacje i ćwiczenia, zaliczenia (12 godz.)
16. Seminaria (8 godz.)

Liczba godzin: 180

Opłata semestralna – 2000 PLN / semestr


Opłata miesięczna (12 rat) – 350 PLN


Opłata rekrutacyjna – 85 PLN

Aplikuj już dzisiaj!

Biuro studiów podyplomowych:
podyplomowe@ssw.sopot.pl
tel. kom.  509-655-417
(58) 555 83 80