Studia podyplomowe - Marketing 3.0 i komunikacja w mediach - Sopocka Szkoła Wyższa
16315
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16315,bridge-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.0.3,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Studia podyplomowe – Marketing 3.0 i komunikacja w mediach

Cel studiów

Nadrzędnym celem programu studiów podyplomowych z marketingu 3.0 w nowoczesnych mediach jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnej wiedzy oraz doświadczenia wykorzystania mediów w celach marketingowych i nie tylko.

Nauka tworzenia strategii marketingowych w mediach społecznościowych, zdobywając wiedzę na poszczególnych etapach, od tworzenie contentu, projektowania, analityki marketingowej, reklamy oraz jej właściwego mierzenia.

 

Rekrutacja rusza już od
01.04.2020 r.

Adresaci studiów

Program studiów skierowany jest do osób, które chcą nadążyć za zmianami w obszarze nowoczesnych mediów, poszerzyć swoją wiedzę lub sprawdzić swoje umiejętności biorąc udział w warsztatach . Rekomendowane dla managerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży, public relations lub przedsiębiorców zarządzających marketingiem, doradców i konsultantów, trenerów biznesowych i osób, które chcą rozpocząć swoją karierę zawodową lub pogłębić wiedzę w zakresie komunikacji w nowoczesnych mediach.

Wykładowcy/Opiekun merytoryczny

Beata Zielińska – opieknu merytoryczny
Manager z ponad 12 letnim doświadczeniem zawodowym i praktyką w zakresie zarządzania marką, marketingu produktu 360, marketingu B2B,B2C, zarządzania projektami. Lider projektów strategicznych i operacyjnych o analitycznym umyśle i wysokich umiejętnościach komunikacyjnych. Kreatywny i zorientowany na wyniki biznesowe i budowanie wartości marki. Absolwentka studiów MBA w Gdańsku, akredytowanym przez University of Northampton oraz studiów magisterskich na wydziale zarządzanie na Wydziale Politechniki Gdańskiej . Jest certyfikowanym trenerem biznesu . Posiada wiedzę z zakresu zarządzania, marketingu, sprzedaży, ekonomii, controlling. Obecnie współpracuje z marką FMCG o zasięgu ogólnopolskim i zagranicznym.

 

 

 

 

Karolina Różycka

Od ponad 11-tu lat zajmuje się marketingiem zorientowanym na człowieka. Pomaga firmom diagnozować i wykorzystać zasoby jakie mają w budowaniu skutecznej komunikacji z rynkiem. Dzięki szerokiemu doświadczeniu z różnych branż, od FMCG przez B2B, luxury aż po retail swoje kompetencje wykorzystuje również w doradztwie oraz szkoleniach. Jest certyfikowanym trenerem biznesu CIPT. Od ponad 2 lat współpracuje z kobiecą marką odzieżową Moodo czuwając nad jej całościowym wizerunkiem i działaniami we wszystkich obszarach.

Program

Przedstawiony plan ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

W RAMACH STUDIÓW REALIZOWANE SĄ MIĘDZY INNYMI NASTĘPUJĄCE BLOKI TEMATYCZNE:

Program studiów dostępny TUTAJ

 

Forma zaliczenia studiów – projekt dyplomowy (seminarium dyplomowe zakończone obroną).

Opłata semestralna – 2000 PLN / semestr


Opłata miesięczna (12 rat) – 350 PLN


Opłata rekrutacyjna – 85 PLN

Aplikuj już dzisiaj!

Biuro studiów podyplomowych:
podyplomowe@ssw.sopot.pl
tel. kom.  509-655-417
(58) 555 83 80