Studia Podyplomowe - Psychologia przywództwa - Sopocka Szkoła Wyższa
22232
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-22232,bridge-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.0.3,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Studia Podyplomowe – Psychologia przywództwa

Cele studiów

W dobie kryzysu przywództwa i deficytu autorytetów, w czasach ciągłych i szybkich zmian, brakuje w naszych firmach i organizacjach efektywnych liderów.

Aby nadal się rozwijać i czynić świat bardziej szczęśliwym, potrzebujemy kształcić ekspertów, którzy będą powoływani do pełnienia roli lidera nie przez zarządy czy rady nadzorcze, lecz przez serca i umysły ludzi. Potrzebujemy liderów, którzy z łatwością będą zdobywać zaufanie, kierować i prowadzić do spełnienia.

Dzięki tym studiom uczestnicy:

– odnajdą lub określą swój własny styl przywództwa,
– dowiedzą się jak rozwinąć swoje kluczowe kompetencje związane z umiejętnym dobieraniem ludzi do zespołów, przydzielaniem ról, oraz ich inspirowaniem,
– podniosą efektywność myślenia strategicznego i zarządzania zmianami w dynamicznym środowisku biznesowym,
– nauczą się jak zarządzać relacjami aby m.in. sprawnie budować swój osobisty autorytet oraz unikalny personal branding.
– prowadzone przez nich zebrania staną się efektywne, a wystąpienia publiczne będą porywały słuchaczy.

 

Partner programu – Fundacja na Rzecz Rozwoju Talentów

 

Rekrutacja na kolejną edycję rusza już
01 kwietnia 2020 r.

Adresaci studiów

Studia kierowane są do przedsiębiorców, menedżerów i przyszłych menedżerów, szefów zespołów oraz osób pełniących funkcje kierownicze. Wszystkich tych, którzy chcą doskonalić swoje kompetencje przywódcze, są otwarci na nowe podejście do praktyki zarządzania oraz są ciekawi poznać metody i narzędzia stosowane przez innych skutecznych liderów.

Wykładowcy/Opiekun merytoryczny

Ireneusz Osiński – opiekun merytoryczny kierunku

Z wykształcenia psycholog (Rosyjska Akademia Nauk) i producent filmowy (Łódzka Szkoła Filmowa).
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi głównie w instytucjach finansowych, mediach oraz jako prywatny przedsiębiorca. W ciągu ponad 25 lat przeszedł całą ścieżkę kariery w dużych korporacjach finansowych od poziomu szeregowego sprzedawcy do funkcji Dyrektora Sprzedaży na Polskę, gdzie zarządzał strukturą ponad tysiąca pracowników. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje sprzedaż, budowanie i zarządzanie strukturami sprzedaży, szkolenia z zakresu budowania relacji, doskonalenia technik sprzedaży oraz procesu sprzedaży, realizację i kreowanie celów biznesowych, wdrażanie nowych produktów i usług w sieć sprzedaży, projektowanie i zarządzanie procesami biznesowymi itp. Obecnie przedsiębiorca, szkoleniowiec, wykładowca akademicki, łowca talentów, mówca, networker i mentor biznesowy. Certyfikowany coach biznesowy międzynarodowej organizacji Leadership Management International. Twórca wielu projektów w tym: eventów biznesowych, programów szkoleniowo-warsztatowych, programów telewizyjnych i audycji radiowych. Fundator i prezes Fundacji na Rzecz Rozwoju Talentów, Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji Biznesowych Związku Pracodawców Pomorza. Odznaczony medalem honorowym za zasługi dla Związku Pracodawców Pomorza. Zawsze uśmiechnięty, energiczny, nastawiony na działanie. Potrafi w każdej osobie znaleźć unikalną wartość, którą trzeba pokazać światu. Ambasador Etycznego Biznesu i Networkingu.

 

 

 

Marek Kołodziejczyk

Pasjonat ludzkich zachowań i schematów oraz poszukiwacz biznesowych wyzwań. Współtworzy podcast Dilerzy Biznesu, opowiadając o meandrach biznesu. Obecnie współwłaściciel firmy Jestem GIT oraz eBorn. Z wykształcenia psycholog, socjolog, doradca zawodowy, jak również licencjonowany trener umiejętności miękkich. Absolwent szkoły biznesu Asbiro. Specjalizujący się w psychologii zeznań świadków oraz profilowaniu. Konsultant w zakresie analizy biznesowej oraz ustawiania i optymalizacji procesów sprzedażowych w przedsiębiorstwie.

 

 

 

 

 

 

Ewelina Strawa

Dyrektor zarządzający, Absolwentka studiów MBA, certyfikowany Trener Structogram® Polska, prelegentka. Zorientowana na realizację celów biznesowych, wykorzystując silne strony ludzi, z doświadczeniem zawodowym, usytuowanym wokół wysokich stanowisk managerskich. Odpowiedzialna za przeprowadzenie kluczowych zmian outsourcingowych. Ambasadorka kobiet, promująca rozwój osobisty, oraz niezależność kobiet. Pomysłodawczyni „ludzkiej strony biznesu”, jako aktywności życia prywatnego i zawodowego zgodnie z własnym potencjałem i naturalnością. Z łatwością buduje relacje z partnerami B2B.

 

 

Mariusz Sujka
Trener biznesu oraz coach akredytowany przy Izbie Coachingu. Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami, realizacji projektów oraz prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, organizacji pracy, komunikacji, rozwiązywania konfliktów, psychologii kontroli i władzy. Przeprowadził kilkadziesiąt projektów w obszarze usprawniania procesów organizacyjnych, finansowych zakupowych, bezpieczeństwa informacji, ochrony zasobów, zarządzania kadrami, audytu wewnętrznego. Specjalizuje się w tematyce wdrażania zarządzania strategicznego zarządzania ryzykiem oraz usprawniania procesów zarządczych. Absolwent prawa, ukończył m.in. studia podyplomowe z psychologii przywództwa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, coachingu oraz trenera biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Ponadto posiada międzynarodowy certyfikat Jonah TOC z zakresu zarządzania ograniczeniami. Jest również audytorem wewnętrznym certyfikowanym przez Instytut Audytorów Wewnętrznych.

 

 

 

Katarzyna Żuchowicz-Jabłońska

Wykonywaną przez wiele lat profesję prawnika (studia prawnicze ukończone na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu) zamieniała na zawód spójny z predyspozycjami, zainteresowaniami i cechami osobowości. Po ukończonych podyplomowych studiach na Uniwersytecie Gdańskim z psychologii coachingu biznesowego, w kwietniu 2017 założyła firmę Together Coaching (togethercoaching.pl), aby wspierać osoby indywidualne w dokonywaniu właściwych wyborów zawodowych. Pomaga również firmom i organizacjom w diagnozie potencjału pracowników, ich mocnych stron, ale również obszarów do rozwoju. W pracy wykorzystuje profesjonalne, stosowane przez firmy w ponad 46 krajach narzędzie online Harrison Assessments, którego jest akredytowanym konsultantem. Jako członek Pracodawców Pomorza, aktywnie uczestniczy w Forum Kobiet Biznesu. Jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Academy of Business Coaching, organizacji propagującej rozwój osobisty i coaching.

 

 

                                                          

Marta Abramska

14 lat doświadczenia pracy w londyńskim City i na rynku europejskim, gdzie doradzała instytucjom z sektora finansowego w obszarze zarządzania ryzykiem. Przez wiele lat pełniła funkcje zarządcze i stała na czele zespołów w wiodących firmach konsultingowych. Przeprowadziła projekty doradcze dla dziesiątek organizacji w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, USA, Niemczech, Włoszech, Francji i Hiszpanii. To doświadczenie pozwoliło jej zebrać portfel doświadczeń i wiedzy o “best practice” z międzynarodowych organizacji. Od dwóch lat dzieli swój czas pomiędzy Polskę a Europę Zachodnią. Wspiera liderów w przechodzeniu przez proces zmiany, pomagając im zwiększyć efektywność po objęciu nowej roli w organizacji, wpłynąć na zmianę kultury zespołu lub organizacji, wykształcić w sobie i w zespole kompetencje niezbędne do tego, by sprostać wyzwaniom przyszłości. Pracuje w formule coachingu i shadow management. Jest akredytowanym coachem ICF oraz wykładowcą i trenerem w Animas Centre for Coaching, wiodącej szkole coachingu w Londynie i Berlinie. Od 2019 współtworzy podcast Modern Way to Lead dedykowany kadrze menedżerskiej, dostępny na platformach: Apple Podcast, Google Podcast oraz Spotify.

 

 

Małgorzata Knut

Praktyk biznesu i nowoczesnego przywództwa. Wspiera liderów w rozwoju umiejętności przywódczych i budowaniu zrównoważonej kultury organizacyjnej. Jej zawodowa droga wiodła przez międzynarodowe organizacje działające w sektorze finansowym, gdzie przez 15 lat pełniła funkcje zarządcze m.in.: jako członek zarządu oraz prezes spółki z obszarami specjalizacji w zarządzaniu sprzedażą, produktami oraz budowaniu nowoczesnych kanałów dystrybucji.  Brała udział w procesach budowania spółek od podstaw, przeprowadzania fuzji, restrukturyzacji, zmiany strategii oraz kultury organizacyjnej. Jest m.in. współzałożycielką pierwszego w Polsce towarzystwa ubezpieczeń należącego do banku (mBank) i ekspertką rynku bancassurance. Od 5 lat realizuje indywidualne i grupowe projekty rozwojowe dla kadry menedżerskiej, koncentrując się na rozwijaniu ich potencjału przywódczego. Towarzyszy liderom w rozwiązywaniu bieżących problemów zarządczych wykorzystując metodę shadow management, która łączy w sobie warsztat praktyka biznesu, mentora, coacha i trenera.  Posiada uprawnienia Coach Praktyk Biznesu oraz Team Coach Akademii Norman Benett oraz jest certyfikowanym trenerem FRIS® Style Myślenia. Ponadto jest członkiem International Mentoring&Coaching Council oraz Stowarzyszenia Interim Managers.  Jest absolwentką Executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie realizowanego we współpracy z Handelshochschule Leipzig oraz WHU Otto Beisheim School of Management w Wiesbaden (Niemcy). Od 2019 współtworzy podcast Modern Way to Lead dedykowany kadrze menedżerskiej, dostępny na platformach: Apple Podcast, Google Podcast oraz Spotify.

 

 

Agnieszka Baranowska

Założycielka, pomysłodawczyni i właścicielka Akademii Rozwoju Mentalnego. Autorka programu ARM, który tworzyła we współpracy z psychologami dziecięcymi i psychologami sportu. Trener mentalny, trener biznesu, nauczyciel j. angielskiego, pedagog, przedsiębiorca z ponad 25 – letnim stażem. Jako trener mentalny, pracuje z klientami indywidualnymi i zespołami nad budowaniem pewności siebie, uczy jak przekuć porażkę w sukces i jak potem sobie z tym sukcesem radzić. Pokazuje jak wyznaczać osiągalne cele i zdobywać wysoki poziom swoich osiągnięć.  Jako trener biznesu szkoli zespoły w firmach i organizacjach z zakresu: komunikacji i feedbacku, delegowania zadań i podejmowania decyzji, prowadzenia spotkań i zwiększania wydajności pracownika.  Jako nauczyciel j. angielskiego, pracując na wszystkich poziomach edukacyjnych wykształciła i wychowała setki uczniów i uczennic, zdobywając wysokie oceny swojej pracy.

 

 

 

Renata Czajkowska

Z wykształcenia skandynawista, dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu. Rozwijała umiejętności w Akademii Coachingu według metodologii ICF przy Agencji Rozwoju Pomorza i uzyskała certyfikację jako coach WIAL Action Learning. Zarządza firmą doradztwa personalnego HR Concept z ponad 20-letnim doświadczeniem w procesach rekrutacyjnych, w tym w budowaniu start-upów dla Metsa Group SSC i Swarovski GBS, rekrutacji masowej, ale również w head-huntingu. Projektowała i usprawniała procesy rekrutacji, budowała też niezbędne narzędzia dla zespołów HR i menedżerów rekrutujących. Wprowadzała skutecznie zwinne praktyki do HR. Przeprowadziła wiele szkoleń w tym z zakresu: komunikacji, zarządzania efektywnością pracy, zarządzania celami, rozmów oceniających, zarządzania karierą, budowania zespołu, rekrutacji i selekcji, inteligencji emocjonalnej, coachingu i mentoringu, Action Learning.

 

 

Izabela Bednarska

Manager z doświadczeniem w branży usługowej, finansowej, edukacyjnej i prawnej. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje sprzedaż, budowanie i zarządzanie strukturami sprzedaży, szkolenia z zakresu budowania relacji, wizerunku, doskonalenia technik sprzedaży oraz procesu sprzedaży. W latach 2011-2017 Dyrektor Programu MBA w WSB w Gdańsku, obecnie wykładowca i manager ds. studiów podyplomowych i szkoleń w Sopockiej Szkole Wyższej.

 

 

 

Program studiów

Przedstawiony plan ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

W RAMACH STUDIÓW REALIZOWANE BĘDĄ NASTĘPUJĄCE MODUŁY:

1. Wizerunek lidera i rola przywódcy (22 godz.)
2. Psychologia władzy (18 godz.)
3. Psychologia motywacji (18 godz.)
4. Sztuka zatrudniania najlepszych – efektywna rekrutacja, selekcja, odpowiedni dobór ról, (32 godz.)
5. Inteligencja emocjonalna i społeczna w pełnieniu roli lidera (16 godz.)
6. Efektywne zarządzanie konfliktami (16 godz.)
7. Reguły wpływu społecznego i techniki argumentacji (30 godz.)
8. Seminarium projektowe (8 godz.)

Łącznie 160 godz.

 

Forma zaliczenia studiów – projekt dyplomowy (seminarium dyplomowe zakończone obroną).

 

Partner programu – Fundacja na Rzecz Rozwoju Talentów

Opłata semestralna – 2000 PLN / semestr


Opłata miesięczna (12 rat) – 350 PLN


Opłata rekrutacyjna – 85 PLN

Aplikuj już dzisiaj!

Biuro studiów podyplomowych:
podyplomowe@ssw.sopot.pl
tel. kom.  509-655-417
(58) 555 83 80