Studia podyplomowe - ZARZĄDZANIE MANAGERSKIE I ROWZÓJ PROJETÓW START-UP - Sopocka Szkoła Wyższa
16315
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16315,bridge-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Studia podyplomowe – ZARZĄDZANIE MANAGERSKIE I ROWZÓJ PROJETÓW START-UP

Cel studiów

Studia pomogą rozwinąć umiejętności interdyscyplinarne dla przeszłych twórców startup-ów wraz z niezbędną wiedzą o przedsiębiorczości, planowaniu, zarządzaniu projektami, projektach startup-owych w Polsce i innych krajach. Rozwiną wiedzę o metodologii używanej przy tworzeniu spółek start-up oraz „monetaryzacji” pomysłu – czyli sprzedaż produktu lub pozyskanie inwestora.

 

Adresaci studiów

Osoby zainteresowane środowiskiem start-up i projektami start-up, managerowie chcący prowadzić i zarządzać projektami typu startup.

Wykładowcy/Kierownik merytoryczny

Jacek Barzowski – opiekun merytoryczny kierunku

Manager i ekonomista z 27 letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada ponad 18 letnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym, w tym 11 lat jako Interim Manager. Współtworzył sukces dużych koncernów krajowych i zagranicznych oraz spółek kapitałowych, w tym z sektora średnich i małych firm w kraju i za granicą. Zarządzał spółkami produkcyjno-handlowymi oraz badawczo-rozwojowymi. Zasiadał we władzach spółek, w tym spółek Skarbu Państwa. Posiada wiedzę z zakresu ekonomii, zarządzania, negocjacji, sprzedaży, rachunkowości, finansów i controllingu. Absolwent studiów MBA WSB w Gdańsku, akredytowanych przez University of Northampton, oraz studiów magisterskich ze specjalizacją Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze na Wydziale Handlu Zagranicznego, Uniwersytetu Gdańskiego. Członek Stowarzyszenia Interim Managerów, Członek Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów MBA, Członek Rady Konsultacyjnej Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur – Państwowy Instytut Badawczy w 2017-2018 obecnie Polski Instytut Ekonomiczny, Ekspert Start-Up PARP i ARP, Opiekun projektów Start-Up.

 

Damian Prałat

Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe w zakresie restrukturyzacji i działań naprawczych, zarządzania ryzykiem, zarządzania strategicznego i operacyjnego w przedsiębiorstwie. Dodatkowo zajmuje się zarządzaniem finansami, oceną projektów inwestycyjnych, zarządzaniem projektami, controllingiem i rachunkowością zarządczą, tworzeniem i przekształcaniem podmiotów oraz badaniem efektywności działów przedsiębiorstwa. Jest ekspertem sprawnie stosującym interdyscyplinarną wiedzę teoretyczną w praktyce. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Zajmował kierownicze stanowiska oraz pracował jako konsultant zewnętrzny dla różnych branż. Młodzi przedsiębiorcy, którzy mają okazję z nim współpracować, mają doskonałą opiekę i wsparcie w szerokim zakresie. Ostatnio wspiera przedsiębiorstwa w działalności B+R, pracując zarówno dla przedsiębiorstw, jak również jako ekspert jednostek badawczych i samorządowych. Wspierając rozwój opiera się na autorskiej metodzie zarządzania, w tym strategicznego – “Submarine Project”.

 

Wojciech Iwulski

Interim Manager, Business Development Manager, Supply Chain Manager z doświadczeniem pracy w kilku organizacjach o globalnym zasięgu.
Na co dzień skuteczny przedsiębiorca, Interim Manager realizujący projekty dla Zarządów firm z sektora MŚP oraz mentor dla Startupów.
Od stycznia 2018 rozwija Trójmiejski oddział Stowarzyszenia Interim Managerów pełniąc funkcję Członka Rady Dyrektorów.
Od 4 lat wykładowca w Collegium Civitas – Supply Chain a CSR.
Ustawicznie pogłębia swoją wiedzę, zarówno w aspekcie menedżerskim – Executive MBA (University of Illinois), jak i zawodowym – APICS, PRINCE2®

Program

Przedstawiony plan ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

W RAMACH STUDIÓW REALIZOWANE SĄ MIĘDZY INNYMI NASTĘPUJĄCE BLOKI TEMATYCZNE:

1. Aspekty prawne prowadzenia działalności (12h)
2. Otoczenie biznesowe (10h)
3. Modele biznesowe i formy organizacyjno-prawne (16h)
4. Badanie rynku i strategie rozwoju (16h)
5. Analiza finansowa (16h)
6. Źródła finansowania i narzędzia wspomagające funkcjonowanie (12h)
7. Finanse i zarządzanie operacyjne (16h)
8. Zarządzanie kadrami (16h)
9. Trening menedżerski i budowanie zespołu (8h)
10. Strategia sprzedaży (6h)
11. Strategia marketingowa (6h)
12. Strategia marki (6)
13. Rozwój organizacji (10h)
14. Symulacje sytuacji trudnych i zarządzania zmianą (16h)
15. Prezentacje i ćwiczenia (10h)
16. Seminarium (8h)

Liczba godzin: 184

Opłata semestralna – 2000 PLN / semestr


Opłata miesięczna (12 rat) – 350 PLN


Opłata rekrutacyjna – 85 PLN

Aplikuj już dzisiaj!

Biuro studiów podyplomowych:
podyplomowe@ssw.sopot.pl
tel. kom.  509-655-417
(58) 555 83 80