Studia Podyplomowe - Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem - Sopocka Szkoła Wyższa
22232
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-22232,bridge-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Studia Podyplomowe – Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem

Cele studiów

Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z najnowszymi trendami oraz nowoczesnymi sposobami zarządzania procesem sprzedażowym, m.in. opartym na budowaniu długotrwałych i głębokich relacji z klientami. Obecnie najlepsi menadżerowie stawiają w procesie sprzedażowym właśnie na relacje. Twierdzą, że to właśnie relacje w naszych czasach są ważniejsze niż kiedykolwiek. Po archaicznej już erze sprzedaży produktowej oraz przestarzałym metodom sprzedaży opartej na potrzebach, nadszedł czas na sprzedaż opartą na relacjach. Sukces bazujący na umiejętności budowania sieci trwałych kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzi do bardzo szybkiego i trwałego wzrostu ilości dobrych i lojalnych klientów.

Partner programu – Fundacja na Rzecz Rozwoju Talentów

Adresaci studiów

Studia skierowane są do menadżerów sprzedaży, przedsiębiorców, handlowców, doradców, konsultantów, trenerów, coachów i mentorów biznesowych oraz osób, które chcą wykorzystać umiejętności efektywnej sprzedaży w rozwoju swojej kariery zawodowej.

Wykładowcy/Opiekun merytoryczny

Ireneusz Osiński – opiekun merytoryczny kierunku

Z wykształcenia psycholog (Rosyjska Akademia Nauk) i producent filmowy (Łódzka Szkoła Filmowa).
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi głównie w instytucjach finansowych, mediach oraz jako prywatny przedsiębiorca. W ciągu ponad 25 lat przeszedł całą ścieżkę kariery w dużych korporacjach finansowych od poziomu szeregowego sprzedawcy do funkcji Dyrektora Sprzedaży na Polskę, gdzie zarządzał strukturą ponad tysiąca pracowników. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje sprzedaż, budowanie i zarządzanie strukturami sprzedaży, szkolenia z zakresu budowania relacji, doskonalenia technik sprzedaży oraz procesu sprzedaży, realizację i kreowanie celów biznesowych, wdrażanie nowych produktów i usług w sieć sprzedaży, projektowanie i zarządzanie procesami biznesowymi itp. Obecnie przedsiębiorca, szkoleniowiec, wykładowca akademicki, łowca talentów, mówca, networker i mentor biznesowy. Certyfikowany coach biznesowy międzynarodowej organizacji Leadership Management International. Twórca wielu projektów w tym: eventów biznesowych, programów szkoleniowo-warsztatowych, programów telewizyjnych i audycji radiowych. Fundator i prezes Fundacji na Rzecz Rozwoju Talentów, Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji Biznesowych Związku Pracodawców Pomorza. Odznaczony medalem honorowym za zasługi dla Związku Pracodawców Pomorza. Zawsze uśmiechnięty, energiczny, nastawiony na działanie. Potrafi w każdej osobie znaleźć unikalną wartość, którą trzeba pokazać światu. Ambasador Etycznego Biznesu i Networkingu.

 

Artur Sójka

Mówca, trener, autor książki i praktyk z zakresu networkingu, sprzedaży relacyjnej i rekomendacji. Zajmuje się również tematyką komunikacji i wystąpień publicznych. Prezes Areny Biznesu, polskiej organizacji rekomendacji biznesowych. Moderował ponad 1000 sesji networkingowych.
Posiada certyfikat I stopnia facilitatacji po kursie Tony Mann’a. Jest współtwórcą bydgoskiego i lubelskiego oraz trzech warszawskich Klubów Toastmasters International. Mentor dla kilkudziesięciu członków Toastmasters. Występował przed ponad 350 osobową publicznością podczas wizyty dr. Ivana Misner’a w kwietniu 2013r. w Szkole Głównej Handlowej czy przed ponad 400 osobową publicznością podczas Kongresu Stowarzyszenia Mieszkanicznik w Łodzi. Wykładał podczas Network Session Lublin, Kongresu Biznesu i wielu innych.
Prowadzi bloga biznesowego www.artursojka.pl oraz firmę doradczo-szkoleniową Sójka Consulting (www.sojkaconsulting.pl). Wraz z Bernardem Frugą napisał książkę pt. Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń. Praktyczny poradnik dla przedsiębiorców, managerów i handlowców. (https://eventworking.pl)

 

Marek Kołodziejczyk

Pasjonat ludzkich zachowań i schematów oraz poszukiwacz biznesowych wyzwań. Współtworzy podcast Dilerzy Biznesu, opowiadając o meandrach biznesu. Obecnie współwłaściciel firmy Jestem GIT oraz eBorn. Z wykształcenia psycholog, socjolog, doradca zawodowy, jak również licencjonowany trener umiejętności miękkich. Absolwent szkoły biznesu Asbiro. Specjalizujący się w psychologii zeznań świadków oraz profilowaniu. Konsultant w zakresie analizy biznesowej oraz ustawiania i optymalizacji procesów sprzedażowych w przedsiębiorstwie.

 

 

 

 

 

 

Ewelina Strawa

Dyrektor zarządzający, Absolwentka studiów MBA, certyfikowany Trener Structogram® Polska, prelegentka. Zorientowana na realizację celów biznesowych, wykorzystując silne strony ludzi, z doświadczeniem zawodowym, usytuowanym wokół wysokich stanowisk managerskich. Odpowiedzialna za przeprowadzenie kluczowych zmian outsourcingowych. Ambasadorka kobiet, promująca rozwój osobisty, oraz niezależność kobiet. Pomysłodawczyni „ludzkiej strony biznesu”, jako aktywności życia prywatnego i zawodowego zgodnie z własnym potencjałem i naturalnością. Z łatwością buduje relacje z partnerami B2B.

 

 

Izabela Bednarska

Manager z doświadczeniem w sprzedaży w branży usługowej, finansowej i edukacyjnej. W ciągu ponad 15 lat przeszła ścieżkę kariery od specjalisty do Kierownika sprzedaży. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje sprzedaż, budowanie i zarządzanie strukturami sprzedaży, szkolenia z zakresu budowania relacji, wizerunku, doskonalenia technik sprzedaży oraz procesu sprzedaży. W latach 2011-2017 Dyrektor Programu MBA w WSB w Gdańsku, obecnie wykładowca i Manager ds. studiów podyplomowych i szkoleń w Sopockiej Szkole Wyższej.

Program studiów

Przedstawiony plan ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

W RAMACH STUDIÓW REALIZOWANE BĘDĄ NASTĘPUJĄCE MODUŁY:

• Wrażliwość społeczna a zachowania konsumenta (8 godz.)
• Mechanizmy efektywności i elementy cyklu sprzedażowego (8 godz.)
• Typy osobowości -portret doskonałego sprzedawcy (4 godz.)
• Wyznaczanie i realizacja celów sprzedażowych (4 godz.)
• Techniki efektywnego zamykania sprzedaży (4 godz.)
• Autoprezentacja i sztuka wystąpień publicznych (4 godz.)
• Zarządzania czasem w sprzedaży (4 godz.)
• Budowania relacji w biznesie (4 godz.)
• Efektywny prospecting, czyli jak wykorzystać relacje w procesie pozyskiwania klientów (4 godz.)
• Efektywny telemarketing, czyli jak prowadzić sprzedaż przez telefon (4 godz.)
• Najskuteczniejsze techniki sprzedażowe (8 godz.)
• Wykorzystanie rekomendacji w procesie sprzedażowym (8 godz.)
• Komunikacja sprzedażowa w socjal mediach (8 godz.)
• Socjal media i e-marketing w sprzedaży (4 godz.)
• Rola lidera w zarządzaniu sprzedażą (4 godz.)
• Techniki rozwiązywania konfliktów (4 godz.)
• Komunikacja niewerbalna w sprzedaży (4 godz.)
• Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu sprzedażą (4 godz.)
• Efektywność negocjacyjna i komunikacyjna (8 godz.)
• Techniki argumentacji (8 godz.)
• Reguły wpływu społecznego (8 godz.)
• Neurorelacje w rozmowie z klientem (6 godz.)
• Nowe trendy w sprzedaży i marketingu (4 godz.)
• Zatrudnianie i strategia rekrutacji w zarządzaniu sprzedażą (8 godz.)
• Jak opracować efektywny proces rekrutacyjny? (3 godz.)
• Badanie predyspozycji i kompetencji w procesie rekrutacyjnym (3 godz.)
• Techniki zarządzania zespołem handlowców (6 godz.)
• Tworzenie systemów motywacyjnych dla handlowców (5 godz.)
• Formy zatrudniania i sposoby wynagradzania (6 godz.)
• Seminarium projektowe (8 godz.)

Liczba godzin: 170 godzin

Partner programu – Fundacja na Rzecz Rozwoju Talentów FILMPRESSMEDIA 21

Opłata semestralna – 1800 PLN / semestr


Opłata miesięczna (12 rat) – 315 PLN


Opłata rekrutacyjna – 85 PLN

Aplikuj już dzisiaj!

Biuro studiów podyplomowych:
podyplomowe@ssw.sopot.pl
tel. kom.  509-655-417
(58) 555 83 80